Energi?! Vad är det?!

Det blev inget diskande och till min förskräckelse lyckades jag inte ens ta en powernap :( En lång varm dusch unnade jag mig iaf innan jag åkte till Medlefors för att leka hemmafru. Bjöd lillebror och Johanna på plättar och allt blev slut så kan inte ha varit så pjåkigt :) Sen såg vi hockey, drack kaffe och... sen gjorde jag lillebror upprörd. 

Jag måste sluta berätta hemskheter för lillebror alltså! Han blir så förbannad på mig varje gång och jag ser rent mord i blicken.. Inte att han vill mörda mig, men de som gjort mig illa :P Så bättre att vara tyst och oskyldig istället. Fick en mysig kram då jag kom och efter hans utbrott kom det en liten tår av lycka. Fyfan vad fin han är alltså! Jag skulle offra allt jag äger för min ögonsten och jag tror faktiskt han skulle göra samma sak för mig. Bröder är bäst i hela vida världen, särskilt om dom är lika beskyddande och fina som mina ♥

Får se om jag får ett sent sovsällskap ikväll.. Fick ett gulligt samtal där det sas detta; "Jag ska med dom på hockey på ladan, sen har jag lovat att skjutsa hem dom och sen tänkte jag om jag fick komma till dig?".. Plussar man ihop dessa resor landar det på drygt 36 mil :) Hihi.. Så med sent så menar jag, väldigt sent :P

Nää, nu är all min energi borta.. orkar knappt trycka på tangenterna längre!
Serier here I come och kanske en liten tupplur :D Tjingeling pling pling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0