I dare you to be my one and only.

Sitter med världens jävla matkoma efter att ha smält i sig en supergod middag + en halv kladdkaka ;) Tina tyckte det blev minst lika gott så den maträtten ska absolut göras om :D Pastasås med kassler, nam nam! Snacka om vardagslyx, synd disken inte diskar sig själv bara ;)

Saknar och saknar och saknar.. och hoppas jag får besök i helgen :)

Imorgon ska pärlan besiktas, hoppas dom tycker den är minst lika fin som jag gör :) Ska fara på brandstation efter jobbet för att tvätta upp den + städa lite.. Sen byta en lampa så dom inte behöver klaga på det ;D Sen är den förhoppningsvis fit for fight!

Nu ska jag vara ännu mer duktig och göra morgondagens lunch! Kikärtssallad med rödlök och tomater.. Ibland är det fantastiskt gott att vara nyttig och duktig.. Känns som jag behöver det efter kladdkakan ikväll ;) Sen bums i säng för att bädda ner sig med ett gäng sexiga mc-knuttar! ♥ Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0