I know it aint easy giving up your heart.

Sov till halv elva sen ville inte kroppen sova nå mer :P Borstade tänderna och åkte iväg för att umgås med D istället :) Han bjöd på pizza och sen såg vi Kung Fu Panda 2, fuck yeah så bra den var! Sen när jag skulle iväg på jobbet så ringde Frida och sa att jag inte behövde komma dit föränn 16, så då gick jag tillbaka till D och drack kaffe :) Sen då jag väl började jobba så flög bara tiden iväg och poff ligger jag i sängen och njuter av livet :)

En kille jag pratat med väldigt mycket på datorn skrev till mig ikväll igen på NK. Sist vi pratade var i april/maj och nu under sommaren har han inte varit inloggad (hans msn hade blivit hackad fick jag veta nu, så jag fick hans nya!). Fan vad glad jag blev! :) Han är så jävla rolig! Vi svär som borstbindare, retas och ja gud vet vad.. Tänk vad konstigt att det kan vara så otroligt kul att ha internetvänner! Ibland är dom de bästa vänner man har! :)

Nu ska jag fortsätta prata med Simon en stund och sen bädda ner mig i sängen med serier på datorn! Lovely I tell you :) Livet känns otroligt gött just nu och jag hoppas det håller i sig.. Optimisten i mig har vaknat till liv på riktigt och jag njuter av varje minut! Sadness, catch me if you can!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0