I'm gonna walk with my grandaddy.

Oj så trött jag blev.. Har sett 3 avsnitt av "Livet som hund".. Finns på SVT-play.. Det finns verkligen en hel del knäppisar i världen :P Hundbröllop var verkligen något nytt.. Haha.. Men åh vad jag längtar tills jag blir hundägare! :) Min lilla ska varken ha kläder eller gifta sig, tror nog den överlever utan det ;)

Har fixat cyklarna nu och handlat på solbacken.. Tvätten sköt jag upp några dagar och disken skjuter jag upp till ikväll eller imorgon :P Skulle kunna byta lägenhet bara för att ha en diskmaskin :P Orkar inte köpa en liten heller, den rymmer ju verkligen nada! Dessa I-landsproblem.

Ska hoppa in i duschen nu och sen köra pärlan till Medlefors! Där bjuds det på middag och sen ska jag nog stanna och se hockeyn :) Har blivit väldigt insatt i den nu helt plötsligt.. Inget mig emot, då slipper jag ju vara en outsider då nästan ALLA hänger med.. Är ett rätt bra samtalsämne på jobbet också ;)

Hoppas ni har en minst lika fin måndag :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0