Jag är så mycket starkare än du, det har jag lärt mig nu.

Jag känner mig galet stark idag! Som att jag har en stor bubbla runt mig och ingen kan komma innanför med negativ energi. Låter flummigt men åh vad underbart det är :) Så länge jag kan hålla mig positiv så känns det alldeles underbart här inne i tryggheten :) Känns som jag gör helt rätt nu, att jag absolut inte ska känna ångest över något. ALLA jag pratat med håller med mig och står bakom mig. Så tack till alla fina kvinnor i min närhet som delar min syn på en hel del saker, ni är bäst! ♥

Ja, det var väl det jag skulle säga! Idag är jag så mycket starkare än du :) Tjingeling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0