Karlar, karlar *skakar på huvudet*.

Jasii, dessa karlar alltså. Kommer nog aldrig att förstå mig på dom tror jag :P Får se om jag får hit två karlar i helgen eller om P kommer själv.. Ska bli trevligt med sällskap iaf, så länge dom inte bråkar med mig då jag är bakis för då blir det hus i helvetet ;) Blev lovad oxfilé till middag iaf så det blir en bra hyra, hahaha :)

Har varit världens jävla stressdag idag! Ringde hyresvärden direkt då jag vaknade idag för att höra om dom kunde fixa elementet. Jomen självklart skickade dom upp vaktmästaren direkt så hopp upp ur sängen för att klä på mig. Han kom in och ringde ett samtal till rörmokaren som fixade det förra året och sen blev det fixat. Men sen stannade han kvar och såg mig äta mackor.. och borsta tänderna.. och hur jag klädde på mig ytterkläder.. och hur jag gick i trapphuset.. och vart min bil stod på parkeringen.. Han gick fan aldrig! Var tvungen att sätta mig i bilen och starta den för att han skulle förstå att jag måste iväg NU :P Haha.. lite komiskt..

Sen iväg på jobbet, upptäckte att jag hade glömt assistentbrickan jag behövde lite senare.. Åkte upp på lassa med kvinnan och sen woops så hade 5 timmar gått och jag som egentligen började i patrullen 15.30 fick börja 17. Så det blev att stressbyta till kommunbil 5 minuter innan första uppdraget och sen fortsatte väl kvällen lika stressigt. Hann trycka en parisare på frasses till middag vid 19.00.. men då hade jag inte ätit sen 11.15 så magen gjorde ont som fan.. Men nu är jag äntligen hemma iaf, varit hemma i en timma drygt :P

Pjuuh, tusen text.. Bjud väl på en bild som avslutning! Godnatt :)



Kommentarer
Åsa

va du här och jobba ikväll? :O

2011-10-13 @ 02:43:36
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0