Köttfärssås och Tintin!

+ Städat och diskat så nu är det finfint hemma igen!
+ Varit på äventyr med Sarah hela dan, she's lovely!
+ Blev bjuden på tokgod middag på badstigen!
+ Tintin i 3D på bio med Sarah och hennes pappa!


Imorgon vetteklån vad dagen erbjuder.. Men mot kvällskvisten blir det middag och hockey hemma på Medlefors! :) Ska mysa rejält med finaste föräldrarna i världen och bli lite bortskämd :) Jag saknar ihjäl mig efter dom ungefär.. Jag förstår inte hur jag förut ville flytta långt långt bort.. För nu såhär i efterhand så hade jag nog inte klarat mig utan att ha familjen 10 min bort ♥

Nu mysa ner mig i sängen och bara njuta av ledighet! :) Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0