Lördag = Fiskdag?

Gick finemang att jobba idag verkligen.. Kändes i kroppen att jag fått tillräckligt med sömn, helt underbart!! Sista 1½ timman hade jag något väääldigt fagert att titta på :) Se men inte röra är det väl?! Sen måste jag erkänna att vissa dialekter är galet sexiga! Jag älskar dalmasar och inlandsbor, mums! Och nästan alla dialekter uppåt landet är pretty awesome dom med.. :)

Hjälpte storebror (som är i stockholm) att föra över pengar från hans fonder.. Mina pyttefonder går inte jämföra med hans, hahah.. En gång ska jag också bli rik, det har jag bestämt :) Men jag ska vara glad för det lilla jag faktiskt har i fonder och som jag har sparat.. Har hjälpt mig otroligt mycket då det gäller bilen och lägenheten :) Så folk, spara spara! Det är mycket roligare i slutändan istället för att spendera upp allt ;D

Justja, rubriken.. Jag har lagat fisk TVÅ gånger idag.. Lax till en gubbe vid lunchen och Abborre till en annan gubbe till middag.. Båda tyckte det blev gott och det är ju rätt lustigt eftersom jag inte äter fisk själv :P Sen då jag kom hem och skulle gå upp i lägenheten så stinker trapphuset av nå fisk.. Blää.. Så lördagar verkar vara fiskdagen här i Skeå!

Näää, nu ska jag faktiskt gotta till det med lövbiff och pommes till middag :) Är vrålhungrig! Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0