Once upon a time I was falling in love, but now i'm only falling apart.



Turnaround, every now and then I know 
you'll never be the boy you always wanted to be 
Turnaround, every now and then I know 
you'll always be the only boy who wanted me the way that I am 
Turnaround, every now and then I know 
there's no one in the universe as magical and wonderous as you 
Turnaround, every now and then I know 
there's nothing any better and there's nothing I just wouldn't do.

Jag har fortfarande inte hittat mig själv och tyvärr fortsätter karusellen snurra.
Jag blir så jävla förbannad över min ofantligt dåliga timing, den kan inte vara sämre.

Helgen har varit fin ändå. Piteå i fredags, hockey i lördags och mys med mina brudar idag! :)
Nu är det några väldigt avgörande dagar framöver och jag ska försöka att vakna med ett leende.

(Ja, ni kan kan missförstå mig väldigt mycket nu. Men varsågod och gör det ;>)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0