Rackarns förkylning.

Jag blir tokig!!! Först hade jag ont i halsen i tre dagar, sen fräste jag slem en dag och nu så har jag torrhosta utan dess like + att jag snorat hela jävla dan! Kan int allt komma på en gång och sen försvinna bara?! Och inte fan får jag feber heller.. Hade nästan aldrig feber då jag var barn och sist jag hade feber var då för blindtarmen höll på att döda mig. Har man feber får man ut skiten från kroppen! Men nä, nog ska man straffas för att man aldrig är sjuk nog. 

P ska mest troligt komma hit i helgen och det är fest på lördag.. BAAAH! Har verkligen inte tid att vara sjuk... Vet inte vafan jag ska göra för att bli frisk heller.. Klär mig varmt och sover till och med med pyjamas!! Jag äter ordentligt och allt sånt.. Visst, jag jobbade hela helgen och nu har jag jobbat ikväll.. Men jag vilar all annan tid så det borde ju inte skada?!

Blä. Jävla förkylning, försvinn från min kropp NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0