Sådant som gör livet lite finare.

+ När Tinas lilla dotter Amanda gör djurläten.. Idag lärde vi henne hur en apa låter och jag lovar er att sötare imitation finns inte :) Sen kan hon vovven, kissen, tigern, tuppen, ankan, hästen och fisken! Sötprutt ♥

+ Att somna själv i sin stora kalla säng.. och ÄLSKA DET! :)

+ Att handla nya blommor! Fyra st blev det idag och det blev så jävla fint. Två rosa till sovrummet och två gröna bollar till köket.. Plastblommor kommer aldrig in i denna lägenhet kan jag meddela!

+ Att äta middag tillsammans. Hemma hos mamma och pappa, med Tina eller äta ute med fina människor. Mat smakar alltid bättre i sällskap har jag insett! 

+ Att umgås med dem som får en att må bra. Har lärt mig att puckon och energislukare lever man bäst utan!

+ Att planera en resa inför nästa år. Mest troligt kryssning :)

+ När jag vaknar på morgonen och verkligen ser framemot allt vad dagen kan tänkas erbjuda.

+ Att jag snart får snusa på en nyfödd bebis!!

+ Att det snart är jul och jag längtar och längtar.






Skulla kunna fortsätta i evigheter, så fint känns mitt liv just nu! :) Godnatt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0