Surströmming!

11 timmars jobb i tisdags + sova borta och prata halva natten.
10 timmars jobb i onsdags + sova hemma och sova länge länge.
8 timmars jobb idag + att lägenheten luktar surströmming då jag kommer hem..

Vaaafalls!!! Jävla grannar som äter surströmming.. Så nu går fläkten för fullt, hoppas verkligen inte att sängkläderna och allt annat i min lägenhet tar åt sig av skitlukten :P Och grannarna får svära sig sjuka av att fläkten går för det är nån i det här husets fel! :P Tjii får ni!

Lär ju inte somna de närmsta timmarna iaf.. ska spruta parfym i sovrummet och stänga dörren så det iaf kan lukta lite gott där :P Imorgon ska jag på lunchdejt med Tina och Amanda :) Trevlarns! Sen ska jag handla mat så jag slipper få ångest varje gång jag öppnar mitt kylskåp.. Åååh vad kul liv jag har just nu, nääpp men jag gillar det ändå :) Tjingeling!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0