Tårta och sol!

Fan vilken fin dag :) Har sovit som en liten bebis de två senaste nätterna, det är väl det bästa med att vara psykiskt slut.. Då sover jag extra gott, konstigt nog :P Kom nyss hem från jobbmötet och där bjöds det på två olika sorters hembakt tårta och bullar.. Namnam! Fick bli både frukost och lunch, väldigt nyttigt ;) Kommer med all säkerhet att få gå upp i tid på jobbet också, så äntligen får jag jobba 85% igen :) Har blivit så rackarns snål på senaste så varje krona jag kan jobba in behövs :) Det är ju så sällan de ringer ut oss månadsanställda också, eftersom vi är så dyra. Så bättre man får det på schema! :)

Nu ska jag sortera all tvätt så det bara är att springa ner och slänga in skiten :) Tvätt 17-22 och nånstans däremellan blir det pastasallad till middag och några avsnitt SOA! Blir skitbra! Oj, vad jag är positiv till allt just nu. Helt jävla fantastiskt! Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0