Tatuering, p-böter och ont i armarna.

1. Tatuering. Nu står Rock 'n' roll bakom mitt öra 4life! Blev pretty awesome kan jag meddela :) Fick en tid 21 oktober för att färdigställa den.. Fan vad elak jag kände mig då Rick berättade att han HATADE (ja, han använde det ordvalet) att tatuera bakom öret.. Oops, jag som har tänkt att det var en liten och lätt tatuering jag skulle få för alla mina taxitjänster.. Tji fick jag :P Var en väldigt annorlunda upplevelse att tatueras på skallen faktiskt och det gjorde inte så ont som jag hade velat att det skulle göra :P Jag tycker ju om smärtan en tatueringsnål kan ge ;)

2. Jag, lillebror och Tina hade ställt oss på Max allihopa för att slippa betala parkering.. Jomen tjena, klart alla fick en P-bot på 400kr! Haha.. Så man kan väl säga att tatueringen som var gratis kostade 400kr i slutändan ;) Blev inte ens arg då jag såg dom gula lapparna.. Haha, tyckte bara det var skrattretande och nu vet jag ju det tills nästa gång.. Man får INTE parkera på Max mellan 4-10.. Tack då vet jag ;)

3. Jag blir fullkomligt gaaalen på mina armar! Känns som jag har växtvärk i dom eller hur man nu ska säga.. Var påväg att börja flänna nu när jag jobbade för att dom gjorde så jävla ont. Har fruktansvärt ont i dom nu så jag orkar inte skriva nå mer...... Damn it!

Tjingeling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0