Tears dry on their own.

Lyssnar på Amy Winehouse och pratar med P :) Fin avslutning på en bra dag! Imorgon blir nog minst lika bra tror jag allt! Jobb 11.30-15 och sen ska jag bjuda Tina på middag innan vi ska slå igång en film. Har jag riktigt tur så kommer Isabelle förbi en sväng också innan hon åker vidare mot inlandet :)

Fy vad tur jag har, som har så fantastiska människor i min närhet :) Vänner som finns där i vått och torrt. P som tycker om mig och som jag tycker om minst lika mycket tillbaka :) Livet kan inte vara dåligt då man tänker på dom. Pusspusspuss och åter puss på er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0