The wind of change.

Känner mig otroligt stark just nu, som om jag vore oövervinnerlig eller odödlig. Det jag vill göra, det ska jag göra. Jag skiter fan i vad alla andra tycker, så länge jag får mår bra och vara lycklig. Jag mår som bäst utan regler och gränser. Så länge man är egoistisk med hjärta så går allt vägen har jag märkt :)

Livet är en berg och dalbana och jag är evigt tacksam att jag får följa med på resan. Upp och nergångar. Tårar och skratt. Det byts ständigt ut. Det jag är tacksam över också, är mina medpassagerare. Som tycker att jag är minst lika fantastiskt på botten, som jag är på toppen. Det är dem som gör all förändring till något fint. Något att minnas och värdesätta.



Nu ska jag bädda ner mig i sängen med ett leende på läpparna. Jag är oslagbar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0