Ursäkta franskan men FUCK YEAH!

Känslan man har i kroppen då man kommer hem till sängen efter 17 timmars jobb. Att känna att man verkligen gjort rätt för sig och hjälpt människor i nästan ett helt dygn! Att få höra av en brukare att man ser väldigt pigg ut fast man snart jobbat i 15 timmar! Att känna att jobbigaste delen av jobbhelgen är över och att morgondagens pass känns som en barnlek! Att jobba det här passet, just den här dagen.. FÖR INATT STÄLLS KLOCKAN OM SÅ JAG FÅR SOVA EN TIMMA LÄNGRE!!!!!!!! :)

Ursäkta franskan men satan i gatan och fan i helvetet så skönt det känns nu!
Jag är döslut i kroppen och halvseg i huvudet men hjärtat känns åh så glatt nu.



Nu ska jag se nå fränt och äta mina dillchips och dricka mitt kalla vatten!
För även om jag borde låta bli så kan jag fan inte! Belöning is the shit :)


Kommentarer
Åsa

för att öka lite på det goda, så kan jag iaf meddela att jag tycker att du hör bland toppen av dom som jobbar med min mamma. Genom åren har jag sett en hel del folk, men du hör då till toppen av dom :P

2011-10-30 @ 01:23:55
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0