Vardagslyx då det är som bäst.

Råkade bli några timmars städning istället för SOA, kände mig alldeles för rastlös för att ligga ner och glo :P Så nu är sovrummet och hallen städade och fina. Imorgon ska jag diska och städa bort i köket och dammsuga vardagsrummet :) Är så himla kul att komma hem då det är städat överallt. Avslutade städ/tvättdagen med en välförtjänt dusch och nu är jag nerbäddad i min renbäddade säng :) Åh, är det inte vardagslyx så säg!

Råkade stöta på ett gammalt ligg idag också. Helt otippat och fick mig att skratta gott :) Snacka om att han fick glosjukan då han insåg att det var jag. En snäll flicka som jag är så ignorerade jag hans blickar och bara gick därifrån ;) Hähä.

Enda stunden jag har varit lite nere idag var när jag försökte vara trevlig men fick en diss tillbaka. Är det så du vill ha det så får du bannemig det! Jag sjunker inte så lågt. Du kan mitt nummer så nu får du fan bli en man och höra av dig. JUST DET! 

Nä, nu ska jag dreggla efter motorcykelsnubbar :) Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0