Why do lock yourself up in these chains?

Lyssnar på The Beatles och svär lite tyst för att min hals inte blivit bättre över natten.. Vaknade vid tre imorse bara för att spotta och fräsa ut lite slem.. Muums! Tog en tidigkväll igår, datorn stängdes av 20.30 och jag somnade väl sisådär en timma efteråt.. Längtar redan tills det blir kväll så jag får sova ännu mer :) Jobbar 7.15-17.30 idag, sen ska jag fixa Tinas hår och skjutsa henne på fest.. Sen direkt hem och äta soppa till middag eller nå annat enkelt.. Sen bädda ner sig i sängen igen, åååh så skönt :)

Är lite roligt det där, jag älskar att sova då jag jobbar förmiddag.. Men jobbar jag andra tider är jag gärna uppe halva natten och dolar på :) Är nog bäst att jag nästan bara jobbar eftermiddag, annars skulle aldrig någon få träffa mig ;) Då skulle jag sova kväll efter kväll bara för att det är så skönt :]

Nä, om man skulle hitta åt lite varma kläder så jag kan lura iväg förkylningen och sen käka innan jobbet! 

Tjingeling :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0