You want what you can't get.

Det luktar karl i min säng och även fast jag tycker det är rätt skönt att vara ensam så är det lite småjobbigt. Men, det är inte mycket att göra åt :) Har ju haft en varm kropp bredvid mig i drygt 4 dygn så nog ska jag överleva :P Har varit en mycket trevlig långhelg! Hockey i torsdags, bowling/fest i fredags och hockey/fest i lördags.. Fullt ös medvetslös och det syns på kontot tyvärr :P

Har just kommit hem från jobbet, blev 10 timmars jobb idag och det flög iväg :) Hade två timmars hål mellan jobben och då bjöd bästa Tina på middag :) Så det har varit en kinda awesome dag faktiskt! Hoppas morgondagen också blir bra.. och dagen efter.. och så vidare hela livet röstar jag på :P

Längtar till fredag gör jag också, då ska jag spendera varje liten krona jag har.. Fast nää, det hoppas jag verkligen inte men :) The Go Getters spelar på Coasters och jag ska dansa mig svettig i röda läppar :) Påtal om dans så dansade jag med tre karlar i lördags på calles.. Ryktet spred sig tydligen och ryktet sa att jag var rätt så duktig ;) Kanske ska börja hänga på dansbanan, är ju riktigt kul! :)

Nää, kika på alla serier jag missat i helgen och sådär! Pöss


Kommentarer
Isabelle

Vafan, vill också se dom ju! Undra om man kan fara med kaggen?

2011-10-18 @ 01:05:37
URL: http://lubelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0