Da do run run, someone told me that his name was Bill.

Haft en superduperkväll på jobbet! Bästa Mattias jobbade, min jobbflört kan man väl säga ;) Vi kallar varandra älskling, fikar muffins och säger puss&kram ibland före vi lägger på telefonen. Åh du vackra man, varför har du villa/volvo/barn/kvinna... ;) Haha! Sen bjöd Saga mig på party på lördag också :) Hon är verkligen sötare än socker, förstår inte hur bruden vågar gå utanför dörren då regnar ens! Gud vad jag älskar mina arbetskamrater, helt underbara människor och så roliga att det inte går dit en till :D

Imorgon jobbar jag 16.45-23 så nå vettigt hade jag väl tänkt hinna med på dagen. Hoppas att finaste fina hör av sig imorgon för nu är bollen fan på hans sida. Jag vägrar svälja min stolthet två gånger på en och samma vecka! Lär sitta väntades bredvid telefonen alla vakna timmar. Precis som i en vacker men olycklig 50-tals sång. Jag lovar det kommer regna också, då blir väl dagen komplett ;)

Nä, nu ska jag sluta vara så filosofisk och gå bums i säng! Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0