Det saknas något här..



Fy sjutton vad jag saknar honom alltså! Finaste fina.
Men snart är det fredag och då kommer han hit igen ♥

-

Råkade bli en riktig slappardag idag! Men ibland behöver man det också :)
Avslutade kvällen hemma hos Tina med en tokbra film, The Lincoln Lawyer.
Sen då jag var påväg hem stannade jag och tankade bilen för drygt 1000kr.. :P
Passade på att fylla på spolarvätska och sånt också, kan vara bra att ha på onsdag!

Onsdag blir det ju en tripp till Pite för att umgås med bästa Isabelle!
Vi ska på vattengympa för gravida, hon ville ha lite sällskap med sig :)
Sen blir det middag och umgås lite innan jag måste börja styra hemåt igen.

Imorgon blir det jobb 12-23 och det ser jag framemot :)

Tjingtjong så bra livet är nu! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0