Fredagsmys.

Jobbat en liten sväng idag och sen körde jag till Sarah för att kramas :) Lillfjompan min fyller ju 21 år idag! Annika, Pär och lilla Alexander kom dit också så vi fikade tillsammans och snackade skit. Mycket trevligt! Åkte vidare till Ica för att shoppa till middagen och guuud så gott jag ätit idag.. Lövbiff, persiljesmör, grekisk sallad och pommes! Drack ett halvt glas rödvin till det och blev lite smålullig :)

Har varit trött och halvdöd hela jäkla dan.. Men det är väl inte så konstigt, klart man är trött efter blodgivning. Ska lyssna på min kropp och vila upp mig inför imorgon med fredagsmys i soffan! Har fixat ner två filmer som ska få hålla mig sällskap + lite mer rödvin ;) Så nu ska jag bara orka flytta mig från sängen till soffan, åh vilka I-landsproblem ;) Ha en underbar helg nu! Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0