Give me coffee!

Lillebror ringde och väckte mig 9.15 imorse. Jag somnade väl kanske 2.30 inatt så det var rätt tufft. Åkte till Medlefors för att hämta honom och sen vidare till WD Tattoo för att prata med Rick :) Har fixat hem han gratis två gånger från krogen så sist sa han att jag skulle få en tatuering för besväret, Hell yeah sa jag till det! Så 5 oktober ligger jag äntligen under nålen igen :)



Nu måste jag springa ner till bilen och dra på Nordanå för kurs!

Vi hörs inatt då jag slutat jobba, tjingeling.


Kommentarer
Åsa

är han duktig på WD tattoo? :) vet att ja har en massa såna här visit kort me hans namn och grejor men ja har ingen aning om vem han är eller om han är duktig :P

2011-09-21 @ 13:01:00
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0