Hur ska detta sluta egentligen?!

Vi har redan småbråkat genom sms.. Hahahahaha! Det är så knäppt och underbart att jag börjar skratta av bara tanken :) Känns knäppt att han om någon timma är här igen.. Att vi ligger i min säng och retas med varandra.. För retas, oooj det kan vi.. Och han är så söt då han inte får sin vilja igenom.. Och han är så jävla bedårande då han är lite svartsjuk också..  Åh, nu skriver jag som om han vore det finaste jag vet.. och joodå, tänk för det är han :) 

Känns helt knäppt att tycka om allt med en människa. Att han skrattar jättehögt tex, väldigt irriterande men ändå så tycker jag om det. Att han ibland säger väldigt fel saker, men då är han så jävla söt då han säger förlåt. Att han alltid vill se serier fast jag egentligen vill ha knäpptyst och mörkt då jag sover. Att han inte alls vill äta det jag vill, så efter en timmas diskustion så äter vi något helt annat. Åh, vad vore ett.. jaa.. vad vi nu gör.. lär känna varandra?.. utan detta?! Absolut ingetting om du frågar mig.

Ska ge honom värsta hånglet nere vid entren då han kommer om någon timma :) PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0