I follow you, deep sea baby.



Det gick tokbra att jobba idag fast jag var trött som fan mest hela passet :P

Så går det då man ligger vaken halva natten och saknar en karl som puttar ut en från sängen, haha :) Visst är det lustigt, att man ALLTID ska sakna det man inte har?! Låg och suckade högt då jag låg på kanten hela helgen och längtade till att sova själv.. Men då han åkt iväg ligger jag ändå på kanten och saknar hans varma kropp alldeles nära. Tur det är fredag snart, bara tre kvällar till jag behöver sova själv :) Fast om jag känner mig själv hinner jag vänja mig med att ha hela sängen själv.. Sen blir det samma procedur igen ;) Haha

Imorgon är det en vecka tills det äntligen är dags att tatuera sig igen!! :)
Måste spara pengar för att dra till Marko och fortsätta på armen också!
I'm addicted and I just can't get enough.. Farligt beroende! ;)

Nää nu ska jag sova tror jag, väckaren ringer tidigt imorgon.
Måste vända om dygnet inför FM torsdag & fredag.

Tjingeling :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0