I'm like a lost ship, without a crew.

Trött som faaan! Jag tror det är nå fel på min kropp, jag blir ALDRIG pigg av kaffe.. Jag blir bara tröttare!! Har städat färdigt köket nu iaf och haft Tina och lilla Amanda på besök :) Bjöd på kaffe och kladdkaka, och världens finaste Amanda är för go alltså! Hon blev helt besatt av grädden och tillslut sa jag "Nu är det slut".. Då la hon handflatan upp och ner i luften och sa "Dä ä sluut", med en förvånad blick.. ♥ Sen såg hon min broderade katt jag har vid skåpen och bjöd på det sötaste mjaowet jag har hört :) Sötunge!

Nu ligger jag och laddar för att fortsätta städningen.. Har kvar toan, renbädda, plocka bort i vardagsrummet och dammsuga alla rum.. Går nog fort om jag får igång ilet bara :)

Fan, nu hittade jag en massa bilder som måste upp på fejjan! Ska fixa det, tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0