Inspiration till ett nytt liv.

Har verkligen fått en ny pepp på att ändra mitt leverne. Det här är första veckan med "lördagsgodis", fast jag har dragit den så långt att jag inte får äta skräpmat/dricka läsk/äta godis/chips osv osv, under vardagarna. Den okända sockerhuvudvärken har infunnit sig i vanlig ordning. Har försökt få bort mitt sockerberoende förut och jag vet att efter två veckor så blir man en människa igen. Nu kanske jag inte hinner detoxa mig riktigt så väl, eftersom jag får äta på helgerna men. Det ska ALDRIG bli kolossala mängder!

Pratade även med mamma idag om sponsring till simkort och hon lät inte omöjlig. Ska kolla upp på lördag hur mycket det kostar och sådär, sen börja simma då jag kommit hem från september. Ska försöka hålla i det här året ut. Lördagsgodis (och kanske tillslut minska till varannan helg) och försöka träna 3 gånger i veckan + mer vardagsmotion.

Nu har jag latat mig nog! 15 kilo ska bort innan sommaren 2012 är här och nu är jag faktiskt ute i tid. Tycker inte det är en orimlig summa heller eftersom då jag väl ger mig fan på något så brukar kilona rasa.. Har ju lite extra fläsk att få bort också så ;)

Jag älskar verkligen då jag får dom här rycken! Nu får ni heja på mig :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0