Jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag.



Jag har förlorat en tävling
Men vunnit ett val
Har bestämt att stå helt utanför
Det där som jag blir ledsen av

Jag saknar dig mindre och mindre
Det kommer annat emellan
och det är bra
Jag saknar dig mindre och mindre
Jag har glömt dig en vacker dag

Jag kan sitta själv i parken
Tills solen ändrat färg in i mitt hår
Jag kan offra allt jag har för ingenting
När jag sträcker mig så långt det går

Men jag behöver dig
Kom hit och rör om
Jag behöver nåt och skriva om

Jag saknar dig mindre och mindre
Det kommer annat emellan
och det är bra
Jag saknar dig mindre och mindre
Jag har glömt dig en vacker dag.

-

Har inte gjort ett skit idag! Ja, förutom att steka en parisare till lunch. Ska försöka hitta energin till att gå in i duschen för världshistoriens längsta dusch. Sen göra nå middag innan jag åker iväg till Tina för att umgås lite :) Jag trodde jag var ledig hela dagen imorgon men tji fick jag, har kurs i MS 13-17 så bäst man taggar upp sig. Tycker det är kul att lära sig nya saker och i detta fall, fördjupa sig litegrann. Sen att man får betalt för besväret är inte dumt det heller minsann! Så jag klagar inte, har ju bara tre pass + en kurs innan det är dags för helg igen :)

Nä, duschen. Kanske blir lite piggare. Eller det hoppas jag verkligen. Tjingeling.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0