Jävla skitdag.

- Sov alldeles för lite natten till idag.
- Jobbat med en väldigt jobbig person (iaf då man är nyvaken).
- Hade hjärtklappning imorse och nu ikväll en sväng också.
- Har helt galet ont i bröstkorgen nu.
- Vill inte ha någon som helst i min närhet just nu.

Det känns som hela min kropp går sönder. Orkar inget, vill inget, men gör allt ändå.
Om jag kunde släppa tyngden på mina axlar för en dag bara, då kanske det hade vänt.

Det som känns värst utav allt är att det snart är fredag och jag vill ju se framemot det!
Just nu vill jag gräva ner mig och strunta i att åka iväg. Men det är monstret i mig som talar.
Sen tror jag att det kan bli den bästa medicinen för mig just nu. Att få åka iväg med min familj.
Hoppas bara jag fått tillbaka orken och att mitt stackars hjärta börjar vara snäll med mig igen.

Nä, nu ska jag förhoppningsvis sova bort lite av smärtan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0