Kan du inte läsa det här får du för lite sex.

När jag var påväg in till stan igen för att lämna bilen, så såg jag Danne i rödljuset. Det satt en ny dekal på bakrutan så jag var bara tvungen att skicka ett sms och fråga vafan det stod.. På tre röda ringde karln upp och sa "Kunde du inte läsa? Det står nämnligen att om man inte kan läsa har man för lite sex.. HAHAHA!".. Fuck you :) Vi pratade i några minuter till, eller tjaa vi skrattade mest :) Det var ett väldigt välbehövligt samtal efter en morgon full av fel pga trötthet :P

Nää, bäst jag gör nå lunch så jag slipper sitta hungrig på mötet som börjar 13.30! Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0