Klockan cirkus nio.

Vad har hänt med mig?! Har vaknat runt nio tre dagar i rad! Halv nio, halv tio och fem i nio.. Idag så valde jag dock att somna om igen så jag ska vara redo för fetferre tonight!! Tror nästan jag ska sprätta första ölen snart :) Har renbäddat, diskat och småstädat lite.. Är inte kul då svetten pärlas i pannan men what to do?! Är less på den här jävla fukten och hösten har just börjat :(

Måste tvinga i mig lite frunch nu också. Har blivit så gammal och klok att jag aldrig super på tom mage längre.. Tur man lär sig nått iaf :P Nä nu kom Tina så nu ska jag vara social och kanske, men bara kanske ta på mig nå kläder.. hähä ;)


Kommentarer
tina

Vi tar om middan nästa vecka..

2011-09-02 @ 21:45:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0