Ledig helg, gånger fem.

NU har jag jobbat klart för denna vecka, wuuuuunderbar I tell you! Kom på att nu är jag ledig fem helger på raken, eftersom jag är i Barcelona helgen jag skulle ha jobbat.. Hur freakin' awesome är inte det på en skala då?! Hoppas bara att jag lyckas underhålla mig själv med annat än alkohol åtminstone två av dom helgerna :P

Imorgon ska jag strunta i att ställa väckare, renbädda sängen, eventuellt sortera tvätten och sen kommer Tina hit någongång efter hon slutat jobba.. Ska bjuda på nå spännande till middag hade jag tänkt.. Vad sägs om spaghetti, vitlök, sparris, bacon, matlagningsgrädde osv osv? Kanske lyckas med något riktigt smaskigt :) Sen blir det fest med Ida och Fredrik på kvälla, om inget drastiskt händer!

Nää, nu ska jag gosa ner mig till "En andra chans". Har ni missat detta, kolla BUMS! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0