Nothing can change the love I have for you.



En del saker går helt enkelt inte att ändra på. Vissa saker måste man bara acceptera.
Min hjärna säger en sak och mitt hjärta säger en annan sak. Nu får hjärtat bestämma!

Vad tiden utvisar får vi helt enkelt se. Jag har då gjort det jag kunnat nu iaf.

-

Förövrigt har jag haft en underbart samtal med A. Världens finaste, bästa, underbara A! Vi pratade om allt från himmel till jord i just under 2 timmar. Väldigt behövligt och som alltid lika trevligt. Hur mycket fint vi än sa under samtalet så var det en sak som fick hela min kropp att värmas upp. Han har insett att han har problem. HAN VET OM DET! Som jag kämpat, gråtit och tänkt. Jag har funnits där i vått och torrt och verkligen kämpat mig svettig för den här karln. Åh vad jag är stolt över honom och åh vad jag älskar honom. Mitt livs kärlek, min finaste A ♥

-

Mitt liv handlar i princip bara om kärlek nu som ni kanske märkt. Smärtande kärlek, fin kärlek, tragisk kärlek och bara kärlek. Vill bara ni ska veta att jag mår bra och att livet är rätt fint fast det vissa dagar är tragiskt. Men vem tusan förväntar sig nå annat av livet egentligen? Jag är då alldeles kär i mitt kärleksfulla tragiska liv. Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0