Peppp!!!

"Blir nog bra så tar vi fest efteråt sen sover vi några timmar och njuter av barca en sista dag=)
Så bäst du passar på och sova lär inte bli så mycket sånt i barca."

Frågade brorsan om hemmamatchen hade bytt dag nu på facebookchatten. Vi skulle se fotboll på söndag men nu blev det visst lördag. Då skrev min käre bror detta och ni som vet vem min storebror är vet hur galet hårt det finns risk att det blir. Vaddå njuta av barca en sista dag?! Efter 30 resorb kanske ;) Nä gud vad jag längtar nu!!!!!!!! Kan det inte snälla snälla snälla bli fredag fortare än fan?! Jag kan inte hålla mig längre :)

Puss o godnatt, måste vila upp mig nu ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0