Piteå och riven ost.

Helt galet slut! Tänk att det ska vara så jobbigt att köra bil då man är trött.. Nog för att vattengympan kan ha med det att göra också, körde så jävla hårt att jag kanske inte kan gå imorgon :P Var väldigt skönt iaf, man skulle nästan ha börjat gå regelbundet :) Det får bli då tatueringen är läkt helt enkelt..

För en stund sen sprang jag ner för att hämta en stor påse med riven ost :P Mormor och mamma kom förbi. Haha, knäpp gåva men väldigt uppskattad :) Har en laddning som räcker ett bra tag framöver nu iaf. Får bli bättre på att göra gratänger av alla dess slag helt enkelt!

Nu är jag vaken bara för att.. en princip sak.. måste bara veta innan jag går och sover :)
Kommer sova gott som tusan iaf då jag väl får sova.. Bra det, för imorgon jobbar jag 6.30-18.

Puuuh! Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0