Rosa lakan och kurrekurr.

Det är så jävla typiskt av mig att känna såhär.. Har varit här flera gånger tidigare och det har alltid slutat med brustet hjärta (hjärtan).. Snäll vs. Mystisk.. Vad väljer man egentligen? Måste filura riktigt ordentligt och helt enkelt bara ta dagen som den kommer.. Allt löser sig bara man gör det.. Eller? Nä.. Nu skiter jag i det här! What will be, will be.

Finfin helg blev det! Väldigt rolig fest i lördags och en myspys bakisdag/kväll igår :) Känns inte alls jobbigt att det är måndag och ny arbetsvecka. Har en fullspäckad vecka att se framemot! Jobb, vara shoppinghjälp, färga Tinas hår, gratta Sarah, två fester på lördag och så....

SÅ.. ska jag få lämna blod på torsdag!! :D



Nää nu ska den här snyggingen forsätta tvätta så jag får se True Blood ifred sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0