Saturday night's alright for fighting.

Så, nu har finaste fina åkt iväg på jobbet :) Har varit en toppenhelg verkligen :) I fredags blev det fredagsmys med mig själv och sen fick jag friterad buffé från max till nattamat ;) I lördags blev det gomiddag hos Tina och sen vidare på fest hos Saga. Utgång på Calles och det var väldans trevligt! Träffade Sarah, Nina, Kalle & Kotte också :) Blev en väldans massa kramar! Sen hem vid ett-snåret och mysa till film. Igår blev det fika hos P:s chef, sen leverera bakismat till Tina innan det bar av till bion.. (Crazy, stupid, love - TOKBRA film! 4/5 i betyg)

Har fått svar på många frågor i helgen och det känns alldeles fantastiskt :)

Nu ska jag nörda alla facebookspel jag dissat i helgen, hoppas ni får en fin måndag! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0