She-left-you.

Boy you left me high, tell me where you wanna go!

Skellefteå är fan litet. Litet och alldeles, alldeles fint. Brukar sällan bli kär i stan då man träffar folk genom folk genom folk men just ikväll var det underbart! Mitt självförtroende är på topp och jag tycker om mig själv otroligt mycket just nu! Det är fint, fast jag sover själv i min stora säng.

Imorgon är jag bjuden på grillparty hos en kille jag träffade ikväll och jag är otroligt peppad vill jag lova! Kanske beror på att jag är full men det tror jag inte :) Jag ÄLSKAR att träffa nytt folk och jag ÄLSKAR att lära känna nytt folk. Det finns nästan inget bättre och imorgon kommer jag att rocka arslet av mig och visa min bästa sida för alla nya människor :)

Sen vill jag säga att jag är otroligt dålig på att titta människor i ögonen en längre stund..

Det ska ändras!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0