She was too young to fall in love.

Sam Cooke - Only Sixteen
Sam Cooke - Wonderful World
Sam Cooke - Twistin The Night Away
Sam Cooke - Having A Party
Sam Cooke - You Send me

Finaste, finaste Sam. Tack för du förgyller min fredag!

.

Lagade gomiddag åt mig själv ikväll. Lövbiff, pommes & persiljesmör.
När jag skulle ta påfyllning och just börjat skära lövbiffen rasar allt ut på mattan :(
Självklart hade jag lagt tallriken på kanten på mitt fina trekantiga vardagsrumsbord.. Buuh!

FAST.. inget kan göra mig på dåligt humör ikväll..
ELLER.. bara om Finaste fina hittar någon vackrare på krogen ikväll..
FÖR.. annars sover han hemma hos mig inatt och jag ska pussas tills jag svimmar!



Kommer bli den finaste helgen på länge ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0