That's a game that I hate too lose.

Hej Sverige! Har haft en underbar helg i Barcelona som tyvärr var alldeles för kort.. Nästa gång jag åker, för dit ska jag igen, ska jag vara där mer än 3 dygn.. En vecka skulle vara alldeles lagom tror jag :) Något som förvånade mig är hur pigg jag varit nästan hela helgen, fast vi stressat och gått tusen mil.. Tror det har att göra med att nästan ingen annan stressade! Var en så jävla skön atmosfär att man kunde känna lugnet fast det var tusentals människor runt om en :) Fixar in bilder sen i veckan, min mobil fick agera kamera under helgen så lite kort finns det iaf.. Idag är jag alldeles för död för att engagera mig i något större projekt så, ni får vackert vänta :)

Något jag inte trodde skulle hända, har nog hänt. Jag åkte med en känsla i magen och kom hem med en annan. Jag tror fan jag ska vara ensam! Jag behöver inte någon just nu, för jag trivs väldigt bra med det jag redan har. Känns otroligt skönt att jag har förstått det. Skulle det mot förmodan ändras under veckan så vet jag iaf vart jag har mig själv. Det är något jag prioriterar större än något, att aldrig förlora sig själv. Att älska sig själv helt på egen hand. Att gå runt och ständigt söka närhet och uppmärksamhet är inte hälsosamt. Så nu säger jag; Ensam är stark, om man vågar vara stark.

Nu ska jag se lite serier jag missat och fortsätta vara social på MSN. Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0