Vad jag har i ansiktet? Sperma såklart!



Jag blir tokig på min hud! Haft "torrfläckar" rätt länge på kinden och det är inte så fagert.
Har inte försvunnit med min vanliga kräm. (Kanske beror på att det är en uttorkande, doh!)
När jag kom hem från Barcelona var det sju resor värre & det såg ut som ett svårt fall av akne.
Så nu kör jag hårt med hydrokortisonsalva minst två gånger om dagen och det är redan bättre :D

Synd man ser ut som en porrstjärna innan huden hinner suga åt sig allt bara!

Och ja, mitt hår ser förjävligt ut också. Så går det då man sätter upp det två dagar på rad!

Inte lätt att vara snygg jämt inte :) Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0