Why won't you write me, darling!

Jävla mage! Efter att ha snoozat i två timmar så vred magen om och det tog 20 min innan det slutade.. Jaja, nu vet jag iaf att ägglossningen fungerar.. Kan ju vara bra då man ska skaffa bebbe :) Åh, jag är såååå bebbesjuk att det är helt galet! Eller barnasjuk är jag faktiskt. Saknar finaste 3åringen i stan, måste mysa med henne nästa vecka. Och på lördag får jag träffa Amanda :) Och nästa vecka får jag klämma på Isabelles mage :D Äääsch, är int synd om mig!

Och självklart regnar det ute idag! FAST.. jag väntar inte vid telefonen, vaknade med en helt annan känsla i magen. Har en rolig helg framöver mig och det sprollar fan ingen roll om han är med eller om jag myser med "mina egna".. På lördag blir det mys hos Tina och sen fest hos Saga. Söndag blir det bakisbio 17.45 (Jägarna 2).. Så nog faan ska jag väl klara mig! :D

Nä, rota i frysen och göra sig nå lunch kanske :) Tjingeling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0