Apa.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

Min rövhålsmagnet fungerar tydligen fortfarande.

Hade riktigt trevligt med arbetskollegorna igår, innan det spårade. Drack tamefan allt jag fick tag i och sen blev det lite bråk och tusen tårar. Sov hos gubben inatt, han höll sitt ord. Sist jag sov med honom (4-5 veckor sen) så var jag också ledsen och han höll om mig hårt hårt. Då frågade jag om han kunde lova mig att nästa gång jag blev hjärtekrossad så skulle han göra samma sak. Och jag är alldeles tom idag. Det har varit ett par jobbiga dagar.

I torsdagsnatt dog min älsklingsgubbe. Han jag berättade hela mitt liv för och som alltid tog ner mig på jorden. Han som verkligen brydde sig och fick en att prata bondska. Han som lärde mig hur man rensade fisk och som skrattade högt åt alla mina karlar. Min fantastiska gubbe. Världen har förlorat en riktig stjärna och jag vet att jag aldrig kommer att få chans att träffa någon som han igen. One of a kind! 

Förutom allt jävligt så har det hänt lite bra också. Igår vann jag ett presentkort i Luleå på Killerqueen värde 1800kr. Helt fantastiskt! Så det blir roadtrip upp till Luleå någongång framöver :) Ska passa på att träffa Simon och ge honom världens fetaste kram!!

Nä, livet svänger verkligen just nu. Men innerst inne är jag lycklig och jag antar att allt händer av en anledning. Så fuck you! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0