Countrykväll.



Lyssnar på Country och en kurrande mage. Ska snart slänga ihop nå middag.
Funderar på att slänga in en flaska vitt i frysen så man får sig ett vinglas till :)
Men då man väl börjat dricka så slutar det aldrig väl :P Sist sluta det med äventyr.
Kanske blir ett glas vatten, då vet jag då i vilken kommun jag vaknar upp imorgon ;)

Har varit hemma i 3½ timma och är redan uttråkad :P
Förhoppningsvis försvinner det så jag får känna lugnet en stund!

Hoppas ni andra har en bra kväll och glad påsk! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0