Det goda livet.


Blev inte många knop gjorda idag :) Men jag lyckades iaf göra en fläskpannkaka, städa bort lite och diska. Sen kom Sarah hit en liten kortis och det blev en 5 min genomgång om vad som hänt sen vi sågs sist :P Ska mest troligt till henne för en kaffekopp på söndag så jag får träffa personen hon har på besök :) Kul att göra saker fast man jobbar i princip hela vakna delen av dygnet denna helg :P

Nästa helg bär det mest troligt av på äventyr söderut och får jag som jag vill så blir det Sundsvall Custom & Hot Rod Show på lördagen :) Det lät som att min partner in crime också tyckte det lät som en bra idé! Så jääävla kul att få strosa runt i 50-tals klänning och röda läppar, titta på bilar och längta efter sommaren :D Nu är det bannemig nära känner jag! Massvis med planer för kommande veckor så jag tror veckorna kommer swiischa förbi!

Nä, bädda ner sig och lösa lite korsord så huvudet blir trött! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0