Det kommer nog med åldern!

Jag har gått runt och pipit, klagat i smyg och gråtit i kudden. Men nu är jag bannemig less! Är jag inte nöjd med schemat på jobbet, då säger jag bannemig det direkt till chefen. Behandlar folk mig dåligt, då säger jag bannemig emot. Behandlar karln, jag är intresserad av, mig som skräp - då bannemig går jag vidare! He är jävla massa bannemig, men jag är fan stark som tusan bannemig!!!! Det är slut med att köra över mig, utnyttja mig och behandla mig dåligt. Jag är värd bättre än så och så är det med den saken.

Kom nyss hem från jobbet, har varit en trevlig kväll :) Imorgon är jag ledig och då blir det att storstäda lägenheten på dagen till HÖÖÖÖG musik. Sen bjuder jag Tina på American Pie Reunion :) Ska trycka bio-popcorn så det står ut i örona på mig!! Det är alltså morgondagens planer och jag är fantastiskt nöjd med dessa! :) Hela denna vecka är fullproppad med fina grejor!

Har ett rätt så stort projekt på gång :) Till en av mina älsklingsmänniskor och rackarns så kul vi ska ha! Kommer nog gråta blod innan projektet är färdigt och allt spikat men det blir det värt :) Jag älskar att planera i hemlighet och få bada i fantastiska ting :) Wihoo! Vad det handlar om får ni veta sen, just wait and see!

Nä nu ska jag BANNEMIG sova. Eller nä. Men göra nå vettigare än att skriva i gåtor! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0