I wanna live like a cherokee.



Hej bloggen! (ska nog alltid skriva så nu)

Idag har jag varit på Port Royal Tattoo i Holmsund utanför Umeå.
Det hanns med x antal mer saker än jag någonsin kunde drömt om.
Karln var duktig på det han gjorde om jag säger så! MIN nya tatuerare :)
Gammal mikrofon, ankare, diamant och skiftnycklar pryder nu min arm.
29/5 är det dags för rond två hos Anders och då ska döskalle-pinuppan bli till.
Min halfsleeve kommer bli så jävla kickass att jag kommer hångla upp armen sen!

Nä fiifan vad fint det känns att jag äntligen hittat MITT ställe.
Dit ska jag gå så länge jag har hud kvar att färglägga!

Livet äro gött och armen äro mörbultad! Puss


Kommentarer
Åsa

det blev skitsnyggt!

2012-04-04 @ 03:22:25
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0