Kärlek i en annan form.


Jag har bara ett ord att säga om denna skönhet: Perfektion.
Måste ha sett kul ut då jag tittade runt och sen utbrast jag AAAAAAH..
Kärlek vid första ögonkastet helt klart och denna måste jag bara pröva sen!
En ljummen sommarnatt, sand mellan tårna, busiga lockar, denna & ett rött bälte.

Honey, I'm home!

KappAhl har denna skönhet och jag hoppas mina tuttar ryms!
Annars får jag lov att gråta blod. Finns inga andra alternativ liksom!

Nu ska jag sova och drömma om somriga äventyr i denna. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0