Mongot från kongo!



Just chillin' with my homeboys!

Laddade upp ett seriöst kort som profilbild på facebook men ångrade mig och la upp denna istället ;D
Mycket mer jag trots allt. Oseriös, salongsberusad och 5 av mina 11 tatueringar i fokus. LOVE!

Vetteklån om det blir nå äventyr ikwell, men lika glad för det är jag ändå!
Skulle dock ha varit kul att åka lite bil, får se om Linn hör av sig sen :)

Prince charming lagar bilskrutten för fullt så får han igång den kommer han..

Vart denna kväll bär får vi helt enkelt se! :) Ölen är god iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0